سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تدریس خصوصی زبان

 

با با سرعت خود یاد بگیرید و صحبت کردن به زبان جدید خود را با یک مربی اختصاصی در خانه، محل کار یا آموزشگاه تمرین کنید. در نزدیکی یک مرکز قرار ندارید؟ با انعطاف‌پذیری کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آنلاین، همان مسیر یادگیری شخصی‌شده را دریافت کنید. تدریس خصوصی زبان به شما امکان یادگیری در هر مکان و هر زمان را می‌دهد.

 

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی می‌تواند سریع، قابل انعطاف، سفارشی و تاثیرگذار باشد. کلاس های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به گونه ای طراحی شده اند که کنترل یادگیری زبان خود را به شما ارائه دهند. معلم تدریس خصوصی زبان ایتالیایی با شما کار خواهد کرد تا اهداف، جدول زمانی و بودجه شما را درک کند تا یک برنامه یادگیری سفارشی برای شما ایجاد کند.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی برای کسانی است که:

·         آموزش شخصی را ترجیح دهد

·         دوست دارد با سرعت خودتان یاد بگیرد. شما تصمیم می گیرید که چقدر سریع یا کند این دوره را طی کنید

·         حداکثر فرصت را برای صحبت کردن و تمرین زبان جدید خود می خواهد

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی انعطاف پذیر و سفارشی

با تدریس خصوصی زبان ایتالیایی می‌توانید زبان‌ها را زمانی که مناسب برنامه‌تان باشد یاد بگیرید. معلم تدریس خصوصی زبان ایتالیایی دروس شما را برای رفع نیازهای خاص شما برنامه ریزی می کند.

شاید شما به دنبال کار در خارج از کشور هستید و بنابراین مجبور به یادگیری زبان هستید. شاید خانواده یا دوستانی در کشور دیگری داشته باشید و بخواهید بتوانید به زبان مادری با آنها صحبت کنید. یا ممکن است بخواهید کتاب هایی به زبان اصلی بخوانید. شاید قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید؟

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به شما کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تدریس خصوصی زبان ایتالیایی درس های زبان شما را متناسب با نیازها و اهداف شما تنظیم می کند.

تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان فرانسه

با تدریس خصوصی زبان فرانسه خود را در فرهنگ فرانسوی غوطه ور کنید. فرانسه از مهم ترین زبان های دنیا برای یادگیری است. یادگیری زبان فرانسه نه تنها شما را برای درک بهتر خود زبان، بلکه همچنین از هنر و فرهنگ جهانی که به آن صحبت می کند، کمک می‌کند. خواندن ادبیات نویسندگان فرانسوی زبان آراسته ای مانند ویکتور هوگو، گیوم آپولینر و شارل بودلر به معنای درگیر شدن با زبان در برخی از زیباترین و شاعرانه ترین عبارات آن است.

با تدریس خصوصی زبان فرانسه از طریق لنز زبان فرانسوی، شما در رسانه‌های فرانسوی زبان امروزی مانند پادکست، نمایش‌های رادیویی، کتاب‌های صوتی و برنامه‌های تلویزیونی غوطه‌ورتر می‌شوید. داستان‌ها و دستور العمل‌های آشپزی مشهور جهان، گفتگوی فیلم‌های معروف فرانسوی، و فراگیرترین جریان‌ها در روزنامه‌نگاری فرانسوی زبان، همه با تدریس خصوصی زبان فرانسه برای شما قابل دسترسی می‌شوند. و اگر از خانواده ای با بزرگان و اجداد فرانسوی زبان هستید اما خودتان زبان را نمی دانید، یادگیری زبان فرانسه راهی عالی برای ارتباط با میراث شماست.

تدریس خصوصی زبان سوئدی برای تمام سنین

بهترین راه برای یادگیری سوئدی از طریق تدریس خصوصی زبان سوئدی و غوطه ور شدن در زبان و فرهنگ آن است. دروس پایه شامل گرامر، نحوه تشکیل جمله و واژگان ضروری سوئدی خواهد بود. شما همچنین از این که بتوانید با معلم تدریس خصوصی زبان سوئدی به زبان سوئدی مکالمه داشته باشید، سود خواهید برد.

برای بهترین درس‌های سوئدی برای دانش‌آموزان آنلاین و حضوری، تدریس خصوصی زبان سوئدی یک روش عالی برای شروع است. کلاسهای تدریس خصوصی زبان سوئدی دارای معلمان متخصص سوئدی و همچنین برنامه های درسی و نکات مهم در آموزش زبان برای زبان آموزان در هر سن و سطح مهارت است.

نمونه برنامه درسی برای دروس پیشرفته سوئدی

·         لیسنینگ و درک مطلب پیشرفته

·         تسلط بر لهجه ها و اصطلاحات سوئدی در سراسر جهان

·         صرف افعال پیشرفته

·         فرهنگ و تاریخ سوئد

·         شعر و معنی سوئدی