سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آرایشگاه زنانه و فیشیال

برخی از مراحل فیشیال صورت

بخار فیشیال صورت

برخی از اسپاها از این قسمت فیشیال صورت صرف نظر می کنند، اما برخی دیگر آن را ضروری می دانند. بخار دادن به باز کردن منافذ پوست شما کمک می کند تا پوست شما بهتر برای استخراج آماده شود. به این معنی که آسیب زیادی نخواهد دید.

متخصص فیشیال صورت دستگاه را روشن می کند و آن را نزدیک صورت قرار می دهد. آنها از شما می پرسند که آیا می توانید خوب نفس بکشید یا به هر طریقی ناراحت هستید. اگر ناراحتی دارید باید عنوان کنید زیرا باید 10-15 دقیقه در این مرحله از فیشیال صورت بمانید.

استخراج فیشیال صورت

 بعد از کمپرس سخت ترین قسمت فیشیال صورت استخراج است؛ اما نگران نباشید. در دست آرایشگرهای حرفه‌ای فیشیال صورت ضرری ندارد. در واقع، اکثر مردم در این فرآیند به خواب می روند! استیک ناخالصی های پوست را از لایه بیرونی پوست از جمله جوش های ریز، جوش های سرسیاه و سرسفید پاک می کند.

اگر چیزی بیش از حد عمیق باشد، متخصص فیشیال صورت باید آن را برای برداشتن به متخصص پوست ارجاع دهد. معمولاً به جوشی که در شرف ترکیدن است یا جوشی که آماده ترکیدن نیست دست نمی زنند.

پایان فیشیال صورت

باز هم، این رویکرد از آبگرم به اسپا متفاوت است. برخی افراد از روش ساده قرار دادن پارچه سرد روی صورت برای بستن منافذ استفاده می کنند. برخی دیگر از لیزر نرم روی ماسک گاز استفاده می کنند. شما همچنین به لایه‌بردارهای شیمیایی و پوست صورت دسترسی دارید.

لایه بردارهای شیمیایی و ماسک های مختلفی برای صورت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این قسمت فیشیال صورت به نیازهای شما بستگی دارد. برای مثال، ماسک های صورت برای پوست مستعد آکنه، برای پوست روشن تر، برای پوست چرب وجود دارد.

فیشیال صورت

خدمات آرایشگاه زنانه

خدمات آرایشگاه زنانه می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و زمان هنگام لباس پوشیدن کمک کند. همچنین، اگر به فکر آرایش کردن یا مراقبت روزانه هستید، پس رفتن به یک سالن زیبایی یا رزرو خدمات آرایشگاه زنانه در خانه کار بعدی شماست. تعدادی از محبوب ترین خدمات آرایشگاه زنانه در زیر ذکر شده است، و شما باید کاملاً از آنها استفاده کنید.

خدمات سالن زیبایی

سالن های زیبایی خدمات جامعی در زمینه سلامت پوست، زیبایی صورت، مراقبت از پا، مانیکور ناخن و رایحه درمانی ارائه می دهند. آنها همچنین مدیتیشن، اکسیژن درمانی، حمام گل و بسیاری از درمان های دیگر را ارائه می دهند.

مانیکور و پدیکور

یک مانیکور و پدیکور حرفه ای خدمات آرایشگاه زنانه همیشه از کوتیکول های شما مراقبت می کند. مرطوب کردن پا و دست در سالن می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. به عنوان مثال، یک حمام پا دارای جت های نرمی از آب گرم معطر دلپذیر است.

پاها و دست ها هنگام این خدمات آرایشگاه زنانه اغلب با یک کرم تسکین دهنده مرطوب می شوند. شما می توانید رنگ لاک ناخن مورد علاقه خود را از طیف وسیعی که در اسپا زیبایی موجود است انتخاب کنید و متخصصان ماهر این موارد را به صورت ماهرانه اعمال می کنند.

اپیلاسیون

یکی دیگر از بهترین خدمات آرایشگاه زنانه اپیلاسیون است. این موثرترین و در عین حال موقتی ترین روش حذف موهای زائد است که موها را از ریشه پاک می کند. موهای جدید تا هشت هفته در ناحیه اپیلاسیون شده دوباره رشد نمی کنند. اپیلاسیون را می توان تقریباً در هر قسمت از بدن از جمله ابروها، صورت، ناحیه بیکینی، پاها، بازوها، پشت، شکم و پاها انجام داد. انواع مختلفی از موم در خدمات آرایشگاه زنانه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و از پوستی صاف و ابریشمی لذت ببرید.